Viens no projekta uzdevumiem ir izstrādāt un pārbaudīt metodes, kuras pedagogi varēs izmantot, lai uzlabotu mācību procesu un veidotu sapratni, sadarbību starp millennium paaudzi un pedagogiem. Pedagogu vislielākais izaicinājums ir jaunu metožu efektīva izmantošana apmācot jaunās paaudzes audzēkņus. Jaunu metožu, izglītošanas instrumentu t.sk. informāciju komunikāciju tehnoloģiju (IKT) izmantošana mācību procesā ir kļuvusi par pedagogu darba sastāvdaļu. Ir svarīgi organizēt interesantas, aizraujošas mācības audzēkņiem ar interaktīvām aktivitātēm un IKT izmantošanu mācību procesā. Šādi organizējot mācību procesu, panāk tehnoloģiju izmantošanu un vienlaicīgi sekmē aktīvu mācīšanos un palīdz atjaunot zināšanas par modernām mācību pieejām.
PIKC RVT pedagogi ir izveidojuši šādas mācību metodes:
Lāsma Balceraite, „Izzini terminoloģiju”, pedagoga izstrādāto metodi skatīt šeit;
Madara Pētersone, „Izskaidrojoši ilustratīvā metode”, pedagoga izstrādāto metodi skatīt šeit;
Madara Pētersone, „Izskaidrojoši lustratīvā metode - Vārda beigas”, pedagoga izstrādāto metodi skatīt šeit;
Sindija Dziedātāja, „Asociatīvās kārtis”, pedagoga izstrādāto metodi skatīt šeit;
Zaiga Kriķe, „Pozitīvu emociju veicināšana par mācību priekšmetu”, pedagoga izstrādāto metodi skatīt šeit;
Zaiga Kriķe, „Interese par mācību priekšmetu”, pedagoguaizstrādāto metodi skatīt šeit;
Laimrota Surska, „Iepazīšanās „Bingo”, pedagoga izstrādāto metodi skatīt šeit;
Baiba Purlica, „Mans vērtību vairogs”, pedagoga izstrādāto metodi skatīt šeit;
Baiba Purlica, „Es esmu”, pedagoga izstrādāto metodi skatīt šeit.
Rebeka Grīnfelde, „Gudrie mērķi” pedagoga izstrādāto metodi skatīt šeit;
Rebeka Grīnfelde, „Mans SWID” pedagoga izstrādāto metodi skatīt šeit;
Rebeka Grīnfelde, „Prast lasīt” pedagoga izstrādāto metodi skatīt šeit.